Tilskuddsgaranti

Enova har flere kvalitets- og kompetansekrav som må oppfylles før søker får utbetalt tilskuddet. Vi i Energihjelpen er trygge på at vår leveranse lever opp til disse kravene. Derfor garanterer vi at våre kunder får tilskuddet utbetalt. Om det ikke er tilfellet, dekker vi det.

Garantien gjelder når følgende kriterier er oppfylt:

  • Privatpersonen/borettslaget/sameiet oppfyller Enova sine søkerkriterier. Dette avdekker vi i oppstartsfasen.

  • Kunden, med hjelp fra oss, har søkt Enova om tilskudd innen 30 dager etter mottatt sluttrapport med tilhørende dokumentasjon fra Energihjelpen

  • Kunden har fulgt vår veileder og inkludert all dokumentasjon produsert av Energihjelpen. Vi forbereder søknaden for deg.

  • Kunden må kunne dokumentere avslaget fra Enova.

  • Eventuelle feil/mangler i avslaget må rettes opp og sendes inn på nytt i samråd med Energihjelpen.

  • Endringer- eller avvikling av den aktuelle støtteordningen vil påvirke gyldigheten av garantien.